1e divisie ijshockey
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

18 dec Red Eagles den Bosch vs GIJS Bears Groningen

4 plaatsers

Ga naar beneden

18 dec Red Eagles den Bosch vs GIJS Bears Groningen Empty 18 dec Red Eagles den Bosch vs GIJS Bears Groningen

Bericht  Admin za dec 18, 2010 7:29 pm

Zo, de mannen uit Groningen zijn er al. Respect dat ze met dit weer zijn gaan rijden hoor. Ik zet mijn geld toch op de Eagles vanwege het thuisvoordeel.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 243
Reputatie : 1
Registratiedatum : 24-09-10
Leeftijd : 58
Woonplaats : Haarlem

https://1e-divisie.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

18 dec Red Eagles den Bosch vs GIJS Bears Groningen Empty Re: 18 dec Red Eagles den Bosch vs GIJS Bears Groningen

Bericht  Admin za dec 18, 2010 10:54 pm

Den Bosch met 2-0 voor na 2 periodes. Erg fysieke wedstrijd met veel opstootjes helaas.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 243
Reputatie : 1
Registratiedatum : 24-09-10
Leeftijd : 58
Woonplaats : Haarlem

https://1e-divisie.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

18 dec Red Eagles den Bosch vs GIJS Bears Groningen Empty Re: 18 dec Red Eagles den Bosch vs GIJS Bears Groningen

Bericht  Admin za dec 18, 2010 11:25 pm

Wedstrijd gestaakt op 49:18 bij een stand van 3-0. Totale chaos. Vechten op het ijs, coach Groningen in de bank van Den Bosch. Jongens wat jammer toch weer.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 243
Reputatie : 1
Registratiedatum : 24-09-10
Leeftijd : 58
Woonplaats : Haarlem

https://1e-divisie.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

18 dec Red Eagles den Bosch vs GIJS Bears Groningen Empty Re: 18 dec Red Eagles den Bosch vs GIJS Bears Groningen

Bericht  ijshockey19 zo dec 19, 2010 6:19 pm

Beetje fysieke wedstrijd is natuurlijk wel vet, maar het mag natuurlijk nooit gebeuren dat de coach van Groningen in de bank komt bij Den Bosch scratch ...
ijshockey19
ijshockey19

Aantal berichten : 57
Reputatie : 0
Registratiedatum : 04-10-10
Woonplaats : Dordrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

18 dec Red Eagles den Bosch vs GIJS Bears Groningen Empty Re: 18 dec Red Eagles den Bosch vs GIJS Bears Groningen

Bericht  Admin zo dec 19, 2010 8:39 pm

Helaas zijn er in deze wedstrijd wel meer dingen gebeurd die echt niet kunnen. En dat van beide kanten. Erg jammer dat het op deze manier moest gebeuren waarbij het fair play, sportiviteit en het ijshockey zelf het onderspit moeten delven.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 243
Reputatie : 1
Registratiedatum : 24-09-10
Leeftijd : 58
Woonplaats : Haarlem

https://1e-divisie.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

18 dec Red Eagles den Bosch vs GIJS Bears Groningen Empty Re: 18 dec Red Eagles den Bosch vs GIJS Bears Groningen

Bericht  Dniz ma dec 20, 2010 9:42 am

Ik heb echt met verbazing het verloop van de wedstrijd bekeken.
De 1e periode was echt super om te zien maar ik had toen al het gevoel dat de wedstrijd niet uitgespeeld zou worden. Na de 2e periode wist ik het zeker, vooral toen er een opstoot na het eindsignaal van de periode ontstond. De 3e periode, ja dat weten we wel hoe dat ging, helemaal verkeerd.
Of het nou aan de scheids lag, de manier waarop hij strafte, het uitdagen of wat dan ook. Jammer.
Had een vriend van me meegenomen die 1 keer eerder naar een WK wedstrijd was geweest en het spelletje wel leuk vond, maar zelfs hij had zoiets van WTF gebeurd hier. Vooral dat stoeien in de banken en de trap naar beneden...... :S

Ik wacht met spanning naar de sheet op de NIJB, ben heel benieuwd wie er allemaal straffen heeft gekregen. (Naar mijn idee iedereen wel)




Dniz

Aantal berichten : 9
Reputatie : 0
Registratiedatum : 04-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

18 dec Red Eagles den Bosch vs GIJS Bears Groningen Empty geen respect voor den bosch

Bericht  gijsbearsfan di dec 21, 2010 12:35 am

ik heb bij deze geen respect voor den bosch

betje jamer lees dit maar:

De baas der Brabanders zag zijn taak wat uitgebreider dan gebruikelijk en naaide zijn eigen spelers tot grote hoogte op en schold van harte mee. De vlam sloeg in de pan bij Groningen toen Eagles langs de bank schaatsen met woorden als o.a. kankerboeren. Zeker gezien het verleden viel dit buitengewoon slecht en wilde de Groningse coach de Bossche coach erop aanspreken. Er werden wat tikken uitgedeeld en daar ging het los. Als één team sprongen de Bears erop af, van de bank naar het ijs. De rel breidde zich uit tot op de tribune. De Groningse teambegeleiders redden wat er te redden viel en besloten niet verder te spelen. Tenslotte laat je je niet voor gek zetten en was er ook dreiging vanuit het publiek.


jongens hoe durf je als een speler zijn vader vorig jaar heeft verloren en de coach zijn broer
en dat het hele team reageert kan ik begrijpen als die zelfde man jaren coach is geweest in groningen!!!
in het begin 1 min stilte is gehouden en het hele team emotineel was!

erg triest maar ja het is gebeurt en kijken wat de bond hier mee gaat doen zal denk ik een klacht worden

mare jamer dat het moet naar zo te horen een erg leuke wedstrijd (in het begin)
gijsbearsfan
gijsbearsfan

Aantal berichten : 28
Reputatie : 0
Registratiedatum : 03-10-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Bedum

Terug naar boven Ga naar beneden

18 dec Red Eagles den Bosch vs GIJS Bears Groningen Empty Re: 18 dec Red Eagles den Bosch vs GIJS Bears Groningen

Bericht  Admin di dec 21, 2010 10:18 am

Tja, erg jammer dat je het zo ziet en afgaat op een eenzijdige berichtgeving van iemand die er niet eens bij is geweest. Het is inderdaad meer dan jammer dat het woord kanker is gebruikt. Maar weet wel dat het niet alleen door Den Bosch is gebruikt, want Groningen heeft dit woord ook in de mond genomen. Wie er begonnen is met schelden van dit meer dan verschrikkelijke woord kan ik ook niet zeggen. Realiseer je wel dat wanneer je naar Groningen luisterd, Den Bosch is begonnen en als je naar Den Bosch luisterd, Groningen is begonnen. Wie is er nu daadwerkelijk begonnen?

De baas van Den Bosch is iemand die ik persoonljik erg goed ken en kan je verzekeren dat hij NIET een persoon is om dit woord te bezigen en zijn spelers 'op te naaien' zoals geschreven door Heidi. Natuurlijk is hij gepasioneerd en 'moedigd' zijn spelers aan om tot het uiterste te gaan in een belangrijke wedstrijd. Dit mag je niet verwarren met 'opnaaien'.

Het was een erg fysieke wedstrijd waarbij beide teams elkaar niet spaarde en wat uiteindelijk een hoogtepunt heeft bereikt doordat spelers er te ver in gingen. Den Bosch en Groningen valt in deze evenveel schuld toe te rekenen. Ik kan hier ook zover gaan door te zeggen dat ik geen respect heb voor Groningen omdat er een speler op het publiek in hakte met zijn stik en de baas van Groningen de bank van Den Bosch betrede. Maar ik zie het echter in de context van het geheel en zie het als een cascade effect van vele kleine irritaties die geleid hebben tot een uitbarsting.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 243
Reputatie : 1
Registratiedatum : 24-09-10
Leeftijd : 58
Woonplaats : Haarlem

https://1e-divisie.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

18 dec Red Eagles den Bosch vs GIJS Bears Groningen Empty Re: 18 dec Red Eagles den Bosch vs GIJS Bears Groningen

Bericht  Dniz di dec 21, 2010 10:22 am

gijsbearsfan schreef:ik heb bij deze geen respect voor den bosch
Andersom zou dit ook gezegd kunnen worden. Nadat groningen op een achterstand kwam te staan waren er heel veel smerige checks en geintjes die niet bestraft werden.

gijsbearsfan schreef:mare jamer dat het moet naar zo te horen een erg leuke wedstrijd (in het begin)
Dat was het zeker, het was vooral wachten op de ploeg die als eerste een foutje maakte waardoor de ander kon scoren. Gelukkig was dit tot 3x toe Den Bosch (ja ik ben voor de red eagles).

Nogmaals, het verloop van de westrijd was ook niet zoals ik hem had willen zien. Had liever gehad dat na 60 min spelen de stand op 3-0 was blijven hangen en iedereen met een opgeheven hoofd naar huis kon gaan ipv op deze manier.
We wachten af wat de consequenties zijn voor beide partijen.

Dniz

Aantal berichten : 9
Reputatie : 0
Registratiedatum : 04-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

18 dec Red Eagles den Bosch vs GIJS Bears Groningen Empty Re: 18 dec Red Eagles den Bosch vs GIJS Bears Groningen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum