1e divisie ijshockey
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Amstel Tijgers

2 plaatsers

Ga naar beneden

Amstel Tijgers Empty Amstel Tijgers

Bericht  Rudy do okt 21, 2010 9:49 pm

Vier wedstrijden gespeeld, vier wedstrijden gewonnen..
Het team van de Amstel Tijgers heeft ook zijn vierde wedstrijd tegen een sterk Dordrecht winnend weten af te sluiten.
“Good old” John Versteeg was in deze wedstrijd goed voor 2 goals en 2 assists en had zo in alle vier de goals een aandeel.
Na tien jaar is John terug in Amsterdam. Hij speelde eerder voor Utrecht, Rotterdam, Heerenveen, Amsterdam, Nijmegen, Tilburg en Den Haag en heeft een nog steeds een reputatie op het gebied van het scoren van punten. De ex-international is sinds 1989 al goed voor zo’n ruim 700 wedstrijden en kwam daarin tot bijna 1.000 punten.
Maar het team bestaat niet alleen uit John Versteeg. Mark Tanner en Jochen Gross brengen ook de noodzakelijke routine in het team. Bij het spel van de jonge jongens is de hand van trainer Ron Berteling en coach Alex Schaafsma duidelijk merkbaar. Een combinatie van Plezier en inzet draagt zorg voor een goed resultaat.
Met deze overwinning van de Amsterdammers deelt de Amstel Tijgers samen met GIJS Groningen de eerste plaats in de 1e divisie.
Komende zondag 24 oktober speelt de Amstel Tijgers zijn tweede thuiswedstrijd in de Jaap Edenhal. De Flyers uit Heerenveen zijn dan onze tegenstander.




Seizoenkaarten:
Seizoenkaarten zijn te verkrijgen tegen de uitdagende prijs van 25 Euro. Inclusief eventuele Play Off wedstrijden.
En een gezinskaart voor het gehele seizoen voor 4 personen zijn te koop tegen de schappelijke prijs van 40 Euro, Inclusief eventuele Play Off wedstrijden.
Een los kaartje voor een wedstrijd van de Amstel Tijgers gaat maar 3 Euro kosten.
Dus u ziet………geen hoge kosten voor een heerlijk avondje uit!
Het bestellen van een seizoen kaart kan via: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Vermeld even naam, adres, woonplaats en telefoonnummer en het aantal seizoenkaarten en/of soort seizoenkaart.



Vrij entree, nog één keer……..:
Zondag 24 oktober, aanvang 19:45 uur: Amstel Tijgers – Heerenveen Flyers, Gratis entree!

Coach Alexander Schaafsma
“Het is toch wel even wennen geweest”,zegt de nieuwe coach van de Amstel Tijgers Alexander Schaafsma, als ik hem spreek tussen zijn stratenmakers werkzaamheden door.
Hij heeft tegen Den Haag al een wedstrijdje meegespeeld en zal ook in verloop van het seizoen nog wel enkele wedstrijden meespelen. Maar het is wel de bedoeling dat hij zich steeds meer op het coachen van de Amstel Tijgers zal toeleggen.
Alex, legt uit hoe hij aan zijn nieuwe rol gekomen is. “Ron en ik, waren zeer teleurgesteld dat de Amstel Tijgers het seizoen 2010-2011 niet op Eredivisie niveau zouden gaan spelen. We hebben nog even getracht het tij te keren, maar onvoldoende financiële middelen voor de club maakte het een kansloze missie.
Ron, vroeg mij toen of ik het jonge team niet wilde coachen. Voor Ron is het coachen een bron van inkomsten dus hij is weg indien een Eredivisieclub de juiste belangstelling voor hem heeft.
Nou het leek mij wel wat om met die jonge groep en wat routiniers aan de slag te gaan. Zolang Ron er is willen wij proberen deze jonge groep richting Eredivisie niveau te trekken, want ons doel is nog steeds dat Amstel Tijgers volgend seizoen weer Eerdivisie speelt. Wij zijn nu op twee fronten bezig. Naast het ontwikkelen van het team zijn wij op zoek en in gesprek met diverse sponsors. Inmiddels hebben wij al weer 20 sponsors aangetrokken. Om meer toeschouwers te trekken zijn de prijzen van de kaarten en seizoenkaarten fors naar beneden aangepast. Ons doel is om met gerichte Marketing met ondermeer een nauwe samenwerking met AT5, de “Amsterdammer” weer naar de ijsbaan te krijgen. Binnenkort volgen ook de eerste gesprekken met wat grote potentiële sponsors. Ik hoop dat dit ons een basis voor de toekomst in de Eredivisie gaat geven. Wij zijn nu al bijzonder blij dat veel van onze vaste supporters ons team gewoon blijven steunen. Zelfs bij de uitwedstrijden zie ik alweer vertrouwde gezichten op de tribune.
Ja en dan onze aanpak. We trainen vooral op snelheid van schaatsen en handelen en werken aan een uitstekende conditie. Daar ligt de basis om verder te komen. Je ziet dat sommige jongens nog moeten wennen aan onze gedisciplineerde aanpak. Op tijd komen, zorg voor het materiaal en je goed gedragen zijn aandachtspunten binnen de groep. Wij willen een omgeving scheppen zoals het er in de Eredivisie ook aan toe gaat. Ik ben bijzonder content met spelers als Mark Tanner en John Versteeg. Net als Ron en ik praten zij ook veel met de jonge spelers en doordat wij hetzelfde denken over hoe ijshockey gespeeld moet worden, sturen wij ze de goede kant op. Het is goed dat John en Mark in hun communicatie naar de jongens net weer even andere accenten leggen.
Iedereen moet wel met mee willen, voor dwarsliggers is er geen plaats. Het ijshockey moet naast de school een belangrijke plaats in gaan nemen, alleen dan haalt een talent de Eredivisie. Gelukkig zie ik een leergierige groep met veel energie tijdens de training en in de wedstrijden, dat is goed. Als wij de aspirant sponsors straks willen uitnodigen om een wedstrijd bij te wonen, moet daar een goed gedisciplineerd en geïnspireerd team staan. Een team waar een aspirant sponsor graag mee geassocieerd wil worden . Ik heb er zin in en wil deze mooie klus naar een goed einde brengen.
Wij stellen ons voor dit seizoen ten doel dat wij de jonge spelers willen begeleiden naar een vloeiende overgang op Eredivisieniveau”. Tevens is het mooi als wij het seizoen af zouden kunnen sluiten met een kampioenschap. Een goed resultaat wekt ook de interesse van nieuwe sponsors en levert een bijdrage aan een eventuele terugkomst in de Eredivisie. Want een hoofdstad zonder Eredivisie IJshockey vindt Alex maar niets!

Nieuwe Sponsors
In de laatste weken hebben de Amstel Tijgers er maar liefst 6 nieuwe sponsors bij gekregen:
· Roberto scooters (http://www.roberto-scooters.nl)
· Cafe Vinnie´s Wormerveer (http://cafevinni.hyves.nl)
· Ariën NV
· Tom Sheeba
· Dutch Pro ([Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
· Futurola ([Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]


Wie volgt,…… heeft u ook interesse om Sponsor te worden van de Amstel Tijgers en reclame te maken via het ijshockey.
Het team speelt door heel Nederland en doet plaatsen aan als: Heerenveen, Groningen, Nijmegen, Tilburg, Zoetermeer, Den Haag, Utrecht , Geleen, `s-Hertogenbosch, Eindhoven en Dordrecht
U ook Sponsor?
U kunt voor niet al te veel geld Sponsor worden van de Amstel Tijgers!
Heeft u interesse, vraag dan onze Sponsorinformatie aan!
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Kijk ook op onze site [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]


Rudy

Aantal berichten : 4
Reputatie : 0
Registratiedatum : 17-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Amstel Tijgers Empty Re: Amstel Tijgers

Bericht  Admin vr okt 22, 2010 12:47 am

Mooi stuk Rudy. Bedankt voor het posten en keep them coming.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 243
Reputatie : 1
Registratiedatum : 24-09-10
Leeftijd : 58
Woonplaats : Haarlem

https://1e-divisie.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum